Skambinkite mums +370 5 2790574 arba rašykite el. paštu diskusija@diskusija.lt
Vertimo ir lokalizavimo paslaugos nuo 1993 m. Vertimai iš ir į daugelį Europos ir Azijos kalbų, įskaitant anglų, vokiečių, prancūzų, rusų, lenkų, italų ir kt.

taip lengviau
bendrauti
su pasauliu

Kainos užklausa

language_services

Mūsų partneriai:

Kokybės politika

Mūsų tikslas – teikti klientams aukščiausios kokybės lingvistines paslaugas, užtikrinančias lengvesnę komunikaciją ir spartesnį verslo augimą.
Kokybės politika yra įrankis, padedantis įgyvendinti mūsų siekį – patenkinti ir viršyti klientų lūkesčius, žengti koja kojon su lingvistinių paslaugų sektoriaus naujovėmis, užtikrinti darbuotojų ir vykdytojų profesinį ir asmeninį tobulėjimą, įmonės augimą ir gerovę. Mūsų kokybės politika paremta tarptautiniais standartais ISO 9001:2015 ir ISO 17100.

Pagrindiniai kokybės politikos principai

Kokybės užtikrinimas ir nuolatinis tobulėjimas

  • Teikiame lingvistines paslaugas, atitinkančias šio paslaugų sektoriaus standartus, klientų reikalavimus ir kokybės lūkesčius, stengiamės juos viršyti.
  • Siekiame iki minimumo sumažinti klaidų skaičių ir pašalinti riziką, galinčią turėti neigiamą poveikį teikiamai paslaugai.
  • Užtikriname paslaugos kokybę stebėsenos, tikrinimo ir vertinimo procesais kiekvienu etapu.
  • Stengiamės nuolatos gerinti kokybę, periodiškai persvarstome kokybės tikslus, užtikriname kokybės vadybos sistemos efektyvumą.
  • Žengiame išvien su lingvistinių paslaugų sektoriaus naujovėmis. Diegiame pažangiausias vertimo, lokalizavimo ir procesų automatizavimo sistemas.

Siekis visada patenkinti klientų lūkesčius

  • Stengiamės, kad klientai būtų patenkinti mūsų paslaugomis: įsiklausome į jų reikalavimus, užtikriname sklandžią komunikaciją, siūlome efektyvius sprendimus ir dirbame kaip kliento komandos nariai, siekiantys bendro tikslo.
  • Nuolat stebime ir vertiname, ar klientai patenkinti mūsų teikiamomis paslaugomis.
  • Reaguojame į klientų pageidavimus, pastabas, imamės reikiamų veiksmų ir priemonių, kad klientų lūkesčiai būtų patenkinti, o nepageidaujamos situacijos nesikartotų.

Kvalifikuoti darbuotojai ir darbo kultūra

  • Mūsų darbuotojų kvalifikacija, patirtis ir nuoširdus darbas yra raktas į tai, kad teikiamos paslaugos būtų kokybiškos, o klientai patenkinti.
  • Įmonės darbuotojai nuolatos informuojami apie lingvistinių paslaugų sektoriaus naujienas ir tendencijas.
  • Siekiame kurti mokymosi, tobulėjimo, atvirumo naujovėms bei dalijimosi patirtimi kultūrą ir komandos dvasią.
  • Užtikriname palankias darbo sąlygas.

Kvalifikuoti vykdytojai

  • Vykdytojų kvalifikacija labai svarbi užtikrinant paslaugų kokybę, todėl bendradarbiaujame tik su tinkamą išsilavinimą ir profesinį pasirengimą turinčiais vykdytojais.
  • Mūsų vykdytojai atidžiai atrenkami ir periodiškai vertinami. Sudarome sąlygas mokytis nurodydami koreguotinus jų darbo aspektus.
  • Su savo vykdytojais siekiame palaikyti tarpusavio supratimo ir susitelkimo bendram tikslui santykius.

Įmonės gerovė

  • Stengiamės užtikrinti stabilų įmonės augimą ir ilgalaikę gerovę.

Kokybė

„Diskusija“ sertifikuota pagal tarptautinį vertimo paslaugų standartą 17100:2015 ir tarptautinį kokybės vadybos standartą ISO 9001:2015.

 

ISO_9001_COL_2 ISO_17100_SPALVOTAS_1

 

 

 

Klientai sako:

  • Nuo 1994 metų vertimų biuras „Diskusija“ teikia UAB „Unilever Lietuva“ vertimo paslaugas. Mūsų bendradarbiavimas visuomet buvo sėkmingas ir vertimų biuro „Diskusija“ atliekami vertimai visuomet atitiko aukščiausius kokybės reikalavimus.
    Planuojame ir toliau tęsti mūsų bendradarbiavimą.


    UAB „Unilever Lietuva“

  • Ačiū Jums labai! Jūsų žinios, patirtis, kantrybė ir profesionalumas labai reikalingi teikiant  paslaugas, ypač vyresnio amžiaus žmonėms.


    Shlioma Kaplanas, Izraelis

  • Šiandien gavau Jūsų vertimą – esu labai patenkintas, labai dalykiškai ir kokybiškai atliktas darbas. Būtinai rekomenduosiu Jūsų įmonę besidomintiems vertimais.


    Modestas