Skambinkite mums +370 5 2790574 arba rašykite el. paštu diskusija@diskusija.lt
Vertimo ir lokalizavimo paslaugos nuo 1993 m. Vertimai iš ir į daugelį Europos ir Azijos kalbų, įskaitant anglų, vokiečių, prancūzų, rusų, lenkų, italų ir kt.

taip lengviau
bendrauti
su pasauliu

Kainos užklausa

certified_translation

Mūsų partneriai:

Kokybės standartai

„Diskusija“ sertifikuota pagal tarptautinį vertimo paslaugų standartą ISO 17100:2015 ir kokybės vadybos standartą ISO 9001:2015.

Teikiamų paslaugų kokybė ir patenkinti klientų lūkesčiai visada buvo ir bus pagrindinis mūsų įmonės prioritetas. Nuolat siekiame, kad mūsų darbo procesai būtų aiškiai apibrėžti ir skaidrūs, kad dirbdami su klientais ir tiekėjais užmegztume tikrus partnerystės santykius, užtikrinančius geriausius rezultatus. Todėl mūsų įmonės standartizavimas pagal tarptautinius standartus buvo natūralus procesas ir dar vienas žingsnis į priekį, kurį nusprendėme žengti 2015 m. – iškart po to, kai buvo paskelbti du nauji tarptautiniai standartai, kurie itin atitiko mūsų verslo specifiką ir koncepciją: tarptautinis vertimo paslaugų standartas ISO 17100:2015 ir naujosios redakcijos tarptautinis kokybės vadybos standartas ISO 9001:2015.

Didžiuojamės, kad esame pirmoji vertimo paslaugų įmonė Lietuvoje, įdiegusi abu šiuos standartus.

ISO 17100:2015

2015 m. gegužės mėnesį, po ilgo paruošiamojo darbo, į kurį buvo įsitraukusios įvairios kalbos paslaugų sektoriaus organizacijos, įmonės ir ekspertai, buvo paskelbtas tarptautinis standartas ISO 17100:2015 „Vertimo paslaugos – Reikalavimai vertimo paslaugoms“. Jis pakeitė europinį standartą EN 15038:2006 ir užpildė pasaulinio vertimo paslaugų standartizavimo spragą. Šiuo standartu nustatomi procesiniai ir kokybiniai reikalavimai vertimo paslaugoms siekiant, kad jos atitiktų klientų ir rinkos poreikius. Jis tapo labai reikalingu kokybiniu vertimo paslaugų orientyru klientams.

Kaip ir jo pirmtake EN 15038, standarte ISO 17100 apibrėžiami:

  • reikalavimai, keliami vertėjų ir redaktorių profesinei kompetencijai ir kvalifikacijai,
  • vertimo procesas,
  • kokybės užtikrinimo ir projekto valdymo reikalavimai,
  • kliento ir paslaugos teikėjo sutartiniai santykiai.

Tačiau naujajame standarte įtraukta ir naujų reikalavimų arba išsamiau apibrėžti ankstesnieji.

Standarto ISO 17100 naujovės:

  • apibrėžti projektų vadovų kompetencijos reikalavimai,
  • nustatytas reikalavimas palaikyti ir atnaujinti vertėjų, redaktorių, projektų vadovų ir kitų specialistų kompetenciją ir turėti tai įrodančius įrašus,
  • nustatyti didesni techninių ir technologinių išteklių reikalavimai, įskaitant reikalavimą užtikrinti galimybę naudotis vertimo technologijomis, terminijos valdymo įrankiais ir vertimo projektų valdymo sistemomis,
  • detaliau aprašytas projekto valdymo procesas ir jo etapai,
  • apibrėžta vertimo proceso eiga
  • apibrėžti postprodukcijos procesai: kliento grįžtamojo ryšio valdymas, projekto archyvavimas.

 

ISO 9001:2015

2015 m. spalio mėnesį buvo paskelbta naujoji standarto ISO 9001 versija. Pasaulyje populiariausias tarptautinis kokybės standartas ISO 9001 buvo visiškai atnaujintas, kad atspindėtų verslo pasaulio pokyčius ir užtikrintų, jog jis ir toliau bus naudingas verslo bendruomenei ir aktualus šiandieninėje rinkoje. Tačiau kai kas vis dėlto liko nepakitę – kad verslas būtų sėkmingas, jis turi prisitaikyti prie augančių ir kintančių kliento poreikių. Pradinis standartas ISO 9001 buvo sukurtas galvojant apie klientą – šis prioritetas išlieka ir naujosios redakcijos standarte ISO 9001:2015.

Svarbiausios standarto naujovės:

  • sustiprinta lyderystės reikšmė,
  • būtinybė išmanyti organizacijos kontekstą ir pagal tai nustatyti unikalią įmonės kokybės vadybos sistemą,
  • rizika pagrįstas mąstymas

ir visų svarbiausia –

  • atsisakyta standartu nustatytų reikalavimų dėl dokumentacijos būtinumo, kiekio ir formos.

 

Nauda klientui

„Diskusijos“ ir tarptautinių standartų, pagal kuriuos dabar esame sertifikuoti, dėmesio centre yra klientas. Tikime, kad įdiegti standartai sustiprina mūsų gebėjimą teikti aukščiausios kokybės paslaugas. Klientui šie standartai teikia aiškumo apie mūsų darbo procesus, jų skaidrumą ir tvarumą. Tačiau tai netrukdo mums būti lankstiems ir prisiderinti prie kintančių kliento reikalavimų ir rinkos pokyčių.

Sertifikatus galite rasti čia: ISO 9001:2015, ISO 17100:2015.

Kokybė

„Diskusija“ sertifikuota pagal tarptautinį vertimo paslaugų standartą 17100:2015 ir tarptautinį kokybės vadybos standartą ISO 9001:2015.

 

ISO_9001_COL_2 ISO_17100_SPALVOTAS_1

 

 

 

Naujienos

  • 2018-03-30

    Sveikiname su Šv. Velykomis!

    Jaukių ir spalvingų jums Šv.Velykų!

  • 2017-11-27

    7-asis forumas „Nordic Translation Industry Forum“

    7-asis renginys Nordic Translation Industry Forum (NTIF) vyko 2017 m. lapkričio 22–24 dienomis Helsinkyje. NTIF išaugo iš savo pradinės šiaurietiškosios ir baltiškosios koncepcijos, nes šįkart jame dalyvavo atstovų iš daugiau nei 33 pasaulio šalių. Sunku pasakyti, ar tai gerai, ar blogai, nes NTIF palaipsniui netenka šiaurietiško atspalvio, tačiau jame nuolat randasi naujų daugiau »